Followers

Saturday 21 May 2011

MAJALAH HALUAN EDISI 2 2011


Assalamualaikum sidang pembaca sekalian, Alhamdulillah syukur kepada Allah SWT yang telah banyak memberi nikmat dan juga rahmatNya pada kita semua. Pihak kami, telah berjaya menyiapkan blog Majalah Haluan 20% dan masih banyak lagi yang perlu diperbaiki. Insyaallah, blog Majalah Haluan ini akan menjadi satu medan untuk kita menimba ilmu mahupun berkongsi pandangan.

Mudah-mudahan, dengan wujudnya blog ini, Majalah Haluan akan terus maju kehadapan dan setaraf dengan majalah-majalah yang ada diluar sana. Teruskan bersama kami dan menyokong kami. 

                                                                                                              -Team Majalah Haluan- 

2 comments:

  1. Tahniah kepada pihak moderator blog MH. Semoga ia menjadi medium sebaran dakwah di alam maya ini. InsyaAllah.

    BroHamzah

    ReplyDelete
  2. Assalamualaykum warahmatullahi wabarakatuh

    الف مبارك to the blog admin for being very pro-active to create this blog that has been awaited by all. May Allah assist this wonderful magazine to become Malaysians' favorite magazine, Insya Allah! And I wanna congratulate all those involved in the production & marketing of this magazine. You guys should be proud ('izzah) that this magazine is conducting d most noble job as stated in d glorious Quran(which means);

    And who is better in speech than he who invites men to Allah (Tawheed &Islam), and does righteous deeds, and says: "I am one of the Muslims." (Fussilat:33)

    May Allah accept all ur good deeds and bless all ur efforts. Ameen~ wslm

    ReplyDelete